Wykonujemy usługę napełniania i odgrzybiania układów klimatyzacji Koszt napełniania od 120 zł, odgrzybiane przez ozonowanie auta 30 min - 30 zł |
Nowy czynnik, r134a, r1234yf ,
Serwisujemy instalacje klimatyzacji samochodowej z nowym czynnikiem r1234yf
Pracujemy na sprzęcie wysokiej klasy !
Stacja klimatyzacji CLIMA TECH PLUS NEXT jest w pełni automatycznym urządzeniem opracowanym do diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji.
Clima Tech Plus Next został opracowany w 2012 roku i zastąpił Clima Tech Plus.
Nowymi funkcjami stacji są między innymi:
- - przepłukiwanie układu klimatyzacji - przydatne do płukania układów klimatyzacji lub do obsługi samochodów hybrydowych,
- - ciśnieniowa kontrola szczelności - stacja ma możliwość podpięcia azotu i kontroli spadków ciścienia z wykorzystaniem specjalnej funkcji kontrolnej,
Stacja klimatyzacji CLIMA TECH PLUS jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym do diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji. Urządzenie umożliwia w prosty sposób przeprowadzenie interwencji serwisowych na dwa sposoby.
Funkcja manualna: operator wybiera opcję do wykonania (odzysk środka chłodzącego, osuszanie, wtrysk oleju, napełnianie.
Funkcja automatyczna: operacje wykonywane są automatycznie przez wybór kodu samochodu z bazy danych lub automatycznie w cyklu programowalnym po ustawieniu poszczególnych funkcji przez obsługującego).
Bogate oprogramowanie urządzenia jest w stanie kontrolować kolejne cykle pracy. Baza danych usprawnia pracę operatora i przyspiesza obsługę układu klimatyzacji.
Zastosowanie:
Samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe i maszyny rolnicze, drogowe, budowlane itp. z instalacją na czynnik R134a.
Funkcje podstawowe:
- odzysk czynnika chłodzącego zawartego w A/C
- oczyszczanie czynnika z zanieczyszczeń mechanicznych
- odwadnianie czynnika poprzez filtrowanie
- separacja czynnika od oleju zawartego w układzie
- pomiar ilości odzyskanego czynnika
- test obecności resztek czynnika w układzie
- osuszanie układu za pomocą specjalnej pompy próżniowej
- test szczelności układu
- automatyczny wtrysk oleju w ilości założonej przez obsługującego w zależności od gęstości oleju lub manualny z kontrolą wzrokową
- odzysk pozostałego czynnika z przewodów
- możliwość pracy w trybie manualnym